Meituan Dianping ແພລັດຟອມແອັບພລິເຄຊັນຂອງຄົນຈີນທີ່ແຊງໜ້າ ele.me ຂອງ Alibaba

ເມື່ອເວົ້າເຖິງທຸລະກິດ Food Delivery ເຮົາຄົງຈະຮັບຮູ້ແລ້ວວ່າເປັນອຸດສະຫະກຳທີ່ໃຫຍ່ ແລະ ແຂ່ງຂັນກັນຢ່າງດຸເດືອດ ໃນອາຊີຕາເວັນອອກສ່ຽງໃຕ້ຜູ້ຫຼິ້ນລາຍໃຫຍ່ກໍຈະມີ Grab, LINEMAN, ແລະ ໃນບ້ານເຮົາກໍຍັງມີ Foodpanda ແລະ Goteddy. ແຕ່ສຳລັບອ້າຍໃຫຍ່ແບບຈີນແລ້ວ ຜູ້ທີ່ຊະນະໃນເກມຄັ້ງນີ້ ຄົງໜີບໍ່ພົ້ນແບຣນ “Meituan Dianping”

“Meituan ” ສ້າງຕັ້ງຂຶ້ນໃນເດືອນພຶດສະພາ ປີ 2010 ໂດຍທ່ານ Wang Xing

ຊ່ວງນັ້ນເປັນຊ່ວງທີ່ທຸລະກິດ Group buying ຫຼື ການຊື້ແບບກຸ່ມກຳລັງໄດ້ຮັບຄວາມນິຍົມໃນສະຫະລັດອາເມລິກາ ໂດຍທີ່ຜູ້ຂາຍສິນຄ້າລາຄາຖືກໃຫ້ກັບຜູ້ຊື້ຖ້າຈຳນວນຊື້ຫຼາຍພໍ ໃນຂະນະນັ້ນ Groupon ຄືບໍລິສັດສະຕາດອັບທີ່ໃຫ້ບໍລິການການຊື້ແບບກຸ່ມທີ່ມາແຮງຫຼາຍ. ທ່ານ Wang Xing ຈຶ່ງນຳໂມເດວຂອງ Groupon ມາສ້າງບໍລິສັດຂອງເຂົາຊື່ວ່າ “Meituan”. ນອກຈາກນັ້ນ, ລາວຍັງພະຍາຍາມອອກແບບແພລັດຟອມໃຫ້ມີບໍລິການອື່ນ ບໍ່ວ່າຈະເປັນທຸລະກິດ Food Delivery, ຊື້ຂາຍສິນຄ້າອອນລາຍ, ຣີວິວຮ້ານອາຫານ ໆລໆ

ກ່ອນຈະມາເປັນ Meituan Dianping ທັງສອງເຄີຍແຍກການໃຫ້ບໍລິການຢ່າງຊັດເຈນກໍຄື:
ໃນຕອນນັ້ນ ມີບໍລິສັດທີ່ເຂົ້າມາໃນຕະຫຼາດຣີວິວອາຫານ ແລະ ວິຖີຊີວິດ (Life style) ກ່ອນແລ້ວ. ບໍລິສັດນັ້ນກໍຄື “Dianping” ເຊິ່ງເຂົ້າມາຫຼິ້ນໃນອຸດສາຫະກຳ Group buying ເຊັ່ນດຽວກັນ.

ຕໍ່ມາປີ 2015 ຕໍ່ມາສະຕາດອັບທັງສອງລາຍນີ້ໄດ້ຮວມກິດຈະການເຂົ້າກັນ ແລະ ປ່ຽນຊື່ບໍລິສັດມາເປັນ “Meituan-Dianping” ແຕ່ຍັງດຳເນີນແຍກກັນເຮັດທຸລະກິດໃນສ່ວນຂອງຕົນເອງ ເຊິ່ງເປັນແອັບພລິເຄຊັນໃຜມັນ ແຕ່ Database ທຸກຢ່າງຮ່ວມກັນ.

Meituan ມີຄວາມໂດດເດັ່ນໃນດ້ານຄູປ່ອງສ່ວນລົດຕ່າງໆ ຄ້າຍຄືກັບ Groupon ຂອງທາງຕາເວັນຕົກ.
ສ່ວນ Dianping ມີຄວາມໂດດເດັ່ນໃນເລື່ອງແພລັດຟອມສຳລັບນັກທ່ອງທ່ຽວຈີນທີ່ຕ້ອງຫາຂໍ້ມູນໃນດ້ານການຣີວິວຮ້ານອາຫານ ແລະ ຮ້ານຄ້າຄ້າຍຄື tripadvisor.

ຖ້າຖາມວ່າເປັນຫຍັງຄົນຈີນ ຫຼື ນັກສືກສາຄົນລາວທີ່ໄປຮຽນຢູ່ຈີນຕ້ອງດາວໂຫຼດແອັບນີ້ໄວ້ເຖິງມືຖືຕົນເອງ ຍ້ອນຫຍັງມາເບິ່ງກັນເລີຍ!!!

ປະຈຸບັນ “Meituan-Dianping” ເວົ້າໄດ້ເລີຍວ່າເປັນແອັບພລິເຄຊັນຍອດນິຍົມຂອງຄົນຈີນທັງໃນປະເທດຈີນ ແລະ ນັກທ່ອງທ່ຽວຈີນທີ່ເດີນທາງໄປຕ່າງປະເທດຈະຄົ້ນຫາຂໍ້ມູນຈາກແອັບນີ້ ເພາະມີທຸກຢ່າງໃນຊີວິດປະຈຳວັນເຊັ່ນ: Meituan Waimai (ສັ່ງອາຫານ) ແລະ Maoyan (ຈອງປີ້ໜັງ) ບໍລິການອື່ນທີ່ມີຢູ່ໃນ Meituan Dianping ເຊັ່ນ: ສັ່ງຊື້ເຄື່ອງ, ຈອງຮ້ານນວດ, ຈອງຮ້ານເຮັດຜົມ, ຈອງຮ້ານເຮັດເລັບ, ບໍລິການລ້າງລົດເຖິງທີ່, ຈອງທີ່ພັກອາໄສເລື່ອງການເດີນທາງຍານພະຫານະຕ່າງໆຄ້າຍກັບ Uber ຫຼື ເຊົ່າລົດຖີບຕາມຕົວເມືອງ ແລະ ອື່ນໆ.

ເພາະ Meituan-Dianping ເປັນທຸກຢ່າງໃຫ້ເຂົາເຈົ້າໃນຊິວິດປະຈຳວັນເລີຍກໍວ່າໄດ້ ຫຼື ທີ່ເພິ່ນເອີ້ນກັນວ່າ Super App ທີ່ບັນຈຸຟັງຊັ່ນຫຼາກຫຼາຍເອົາໄວ້ຕັ້ງແຕ່ສັ່ງອາຫານ,ຈອງຫ້ອງພັກ, ຈອງປີ້ລົດໄຟ ຫຼື ຊື້ສິນຄ້າອອນລາຍຈົນເຖິງການເຮັດທຸລະກຳດ້ານການເງິນ

**Super App ແມ່ນແອັບພລິເຄຊັນທີ່ຄວບຄຸມສິນຄ້າ ແລະ ບໍລິການໃນຫຼາກຫຼາຍໝວດໝູ່ ເຊິ່ງສິ່ງທີ່ສຳຄັນໃນການສ້າງ Super App ຂຶ້ນມານີ້ ຢ່າງໜ້ອຍຜູ້ໃຊ້ງານຕ້ອງການເປີດໃຊ້ງານ 01 ຄັ້ງຕໍ່ວັນ.

ມີຜູ້ໃຊ້ງານຕໍ່ເດືອນຫຼາຍເຖິງ 600 ລ້ານບັນຊີ (account) ແລະ ໃນຈຳນວນນີ້ເປັນ Annual Active Buyer ປະມານ 400 ລ້ານຄົນ ໂດຍມີຮ້ານຄ້າຕ່າງໆທີ່ເຂົ້າຮ່ວມນຳ Meituan-Dianping ຫຼາຍວ່າ 4.7 ລ້ານກວ່າຮ້ານຄ້າ ໃນ 2,800 ຕົວເມືອງໃນປະເທດຈີນ.

Meituan-Dianping ໄດ້ຄອງສ່ວນຕະຫຼາດເຖິງ 65% ໃນຂະນະທີ່ ele.me ຂອງ Alibaba ນັ້ນຄອງສ່ວນຕະຫຼາດຈີນພຽງແຕ່ 27%

ປີ 2019 ໄດ້ສ້າງກຳໄລໄປກວ່າ 330ລ້ານດອນລ້າ ແລະ ສົ່ງຜົນໃຫ້ຕອນນີ້ Meituan
ກາຍເປັນບໍລິສັດເທັກໂນໂລຢີທີ່ມີມູນຄ່າຫຼາຍທີ່ສຸດອັນດັບ 3ຂອງຈີນ ເປັນຮອງແຕ່ Tencent ແລະ Alibaba.
ໃນຂະນະດຽວກັນກໍເປັນ Food delivery ທີ່ໃຫຍ່ທີ່ສຸດໃນໂລກແມ່ນຈີນ ຮອງມາແມ່ນອາເມລິກາ ແລະ ອິນເດຍ Meituan Waimai (ສ່ວນໜຶ່ງຂອງ Meituan-Dianping)

ຕະຫຼາດ Food Delivery ຍັງເຕີບໂຕຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງ ແລະ ຄາດການວ່າຈະໂຕເຖິງ 6 ໝື່ນລ້ານດອນລ້າ.

Q2 2020 ລາຍໄດ້ຢູ່ທີ່ 24,722 ລ້ານຫຍວນ
Q1 2020 ລາຍໄດ້ຢູ່ທີ່ 16,754 ລ້ານຫຍວນ
Q4 2019 ລາຍໄດ້ຢູ່ທີ່ 28,158 ລ້ານຫຍວນ
Q3 2019 ລາຍໄດ້ຢູ່ທີ່ 27,494 ລ້ານຫຍວນ


ເມື່ອຖາມຫາເຫດຜົນຫຼັກທີ່ເຮັດໃຫ້ Meituan Dianping ເຕີບໂຕແຮງແມ່ນມາຈາກຈຸດເດັ່ນຂອງທັງສອງແພລັດຟອມທັງເຈົ້າແຫ່ງໂປໂມຊັ່ນ ແລະ ຜູ້ຊີ້ພິກັດແຫ່ງບ່ອນກິນບ່ອນທ່ຽວເມື່ອນຳມາຮ່ວມເຂົ້າກັນ ຈຶ່ງຕອບໂຈດຜູ້ບໍລິໂພກໄດ້ຫຼາຍກວ່າໃຜ

ຄວາມແຕກຕ່າງວິທີຄິດແບບຈີນ ແລະ ວິທີຄິດແບບຕາເວັນຕົກ

ແອັບພລິເຄຊັນບໍລິການທ້ອງຖິ່ນຂອງຈີນມີເກືອບທຸກຢ່າງ, ເຮັດໄດ້ເກືອນທຸກສິ່ງ ແນວຄິດແນວນີ້ເອີ້ນວ່າ “Super App” ເປັນການບໍລິການທີ່ເດລິເວີລີ່ທຸກຢ່າງ ໃນຂະນະທີ່ແອັບພລິເຄຊັນຂອງຝາກຕາເວັນຕົກສ່ວນໃຫຍ່ຈະຍຶດຖືແນວຄິດ “ຄວາມຊ່ຽວຊານສະເພາະດ້ານ” ຈຶ່ງບໍ່ແປກໃຈທີ່ເຮົາຈະເຫັນແອັບຢ່າງ Facebook ແຍກຕົວ Messager ອອກມາຕ່າງຫາກ.

ແຫຼ່ງທີ່ມາ:
https://bottomliner.co/stock/meituan-dianping/https://bottomliner.co/stock/meituan-dianping/
https://nextbn.ggvc.com/opinions/meituan-dianpings-path-towards-profitability/ https://nextbn.ggvc.com/opinions/meituan-dianpings-path-towards-profitability/
https://www.finnomena.com/u_____n/meituan-dianping-chinese-lifestyle/https://www.finnomena.com/u_____n/meituan-dianping-chinese-lifestyle/
https://www.marketingoops.com/podcast/china-market-insights/cmi-ep-8/https://www.marketingoops.com/podcast/china-market-insights/cmi-ep-8/
https://www.longtunman.com/28008https://www.longtunman.com/28008
https://www.blockdit.com/posts/5eaeaa88f2d77f0ca4662676https://www.blockdit.com/posts/5eaeaa88f2d77f0ca4662676
https://www.blognone.com/node/102974https://www.blognone.com/node/102974
https://www.brandbuffet.in.th/2019/08/meituan-dianping-food-delivery-from-china-in-thailand/https://www.brandbuffet.in.th/2019/08/meituan-dianping-food-delivery-from-china-in-thailand/
https://about.meituan.com/enhttps://about.meituan.com/en

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *